Serie di Additivi zincati

View as  
 
  • Stu prucessu hè un novu tipu di prucessu di placcatura di canna alcalina senza cianuru è agente chelante. Pò furnisce à l'utilizatori assai vantaghji, cumpresu u revestimentu pianu, un megliu utilizzu di zincu, facilità di manipulazione, è tolleranza à scorching di u revestimentu.

  • Passivatore neru senza cromu esavalente, adattu per u placcatura di rack è di placcatura in canna. Usatu cun un sigillatore, pò pruduce un densu stratu di passivazione nera nantu à u rivestimentu acidu di clorur di zincu. Quandu hè adupratu cù un sigillante, u tempu di ruggine anti-biancu di 5% u test di spruzzo di sale hè â ‰ §72 ore. Eccellente prestazione anti-impurità. U bagnu hà una longa vita di serviziu. Facile à operà è à mantene.In barilatura o passivazione automatica di fili, i graffi causati da collisione o attritu seranu riparati automaticamente.

  • L'acqua di zincu neru cromatu trivalente galvanizatu BZ-216 hè un passivatore neru senza cromu esavalente, adattu per appiccà è laminà; longa vita di serviziu di u liquidu di u bagnu, faciule da operà è di mantene; in laminazione o passivazione automatica di linea, graffi di collisione o attritu seranu riparati automaticamente.

  • L'agente di passivazione blu è biancu di cromu trivalente blu-biancu senza fluoru BZ-21 per a zincatura hè un novu pruduttu rispettosu di l'ambiente apposta sviluppatu per l'imprese electro-galvanizanti.
    U pruduttu ùn cuntene micca cromu esavalente, cusì i prudutti prudutti rispettanu i regolamenti di prutezzione ambientale ROHS è ELV è soddisfanu i requisiti di esportazione.
    L'acqua scarica scaricata risponde à u standard. Operazione simplice, aspettu uniforme è bona resistenza à a currusione.

  • L'acqua di zincu di culore di cromu trivalente galvanizatu BZ-208 hè un tipu di prucessu di zincu di culore di cromu trivalente adattu per u zincu.
    Un filmu di passivazione di culore arcubalenu lisciu, verde giallu hè furmatu nantu à a superficia di u revestimentu, è a film di passivazione hà una alta resistenza à a currusione.
    Stu prucessu hè adattatu per appiccà è laminà.

  • BZ-207 hè un sistema di passivazione di culore di cromu trivalente adupratu nantu à u rivestimentu di zincu. U revestimentu hà una alta resistenza à a corrosione è ùn cuntene micca acidi organici.

    Attraversu un prucessu simplice di immersione, u pruduttu pò esse uniformemente luminosu, di culore profondo giallu film di passivazione spessa cù una forte forza di legame di cromu.

Guangdong Bigely Technology Co., Ltd hè unu di i pruduttori prufessiunali di China Serie di Additivi zincati cù anni di sperienza. Se site interessatu à a nostra vendita à l'ingrossu Serie di Additivi zincati fatta in Cina, per piacè esse liberi di verificà u listinu di prezzi è a citazione cù a nostra fabbrica.