Luminante di lega di zincu alcalinu nichel BZ-617 hè un prucessu di galvanizazione in lega di zincu alcalinu nichel pensatu per risponde à i bisogni di u mercatu finu à u 16% di cuntenutu in lega di nichel.
Questa lega galvanizzata pò furnisce un eccellente aspettu resistente à a corrosione è una tolleranza à u trattamentu termicu post-passivazione.
Pò furnisce una gamma cumpleta di rivestimenti, cumprese: culore smuntatu, smuntatu turchinu, smuntatu biancu è smuntatu neru.
Zn-327 produce un stratu di passivazione decorativa nera cù alta resistenza à a corrosione nantu à u rivestimentu in lega di zincu-nichel cun un cuntenutu di nichel di 12-18% attraversu un prucessu di immersione simplice.
Adatta per u placcatura in rack è in placcatura in botte, con alta tolleranza alle impurità di zincu.
Zn-325 hè adattatu per a passivazione trivalente in cromu-argentu-biancu di leghe di zincu-nichel, cù una bona resistenza à a currusione
Hè adatta per a passivazione di u stratu alcalinu o acidu di zincu-nichel, sia di rivestimentu in rack sia di rivestimentu in botte. U stratu di passivazione luminosu resultante hè resistente à alta temperatura è pò sustene una ora à 120â „ƒ.
Zn-324 hè un film di passivazione di cromu trivalente culuritu per pezzi di travagliu in lega di zincu-nichel. Stu prucessu pò pruduce un film luminosu, di culore chjaru (culore trà giallu è verde), è hà una alta resistenza à a currusione. Per a passivazione tradiziunale di u filmu di cromu esavalente multicolore, stu trattamentu offre à l'utilizatori una scelta più sicura. Pò esse applicatu à l'applicazioni di prucessu appesi è rotulanti.
Zn-323 pò pruduce un stratu di passivazione turchinu cù una resistenza à a currusione eccellente nantu à i rivestimenti in lega di zincu-nichel cun un cuntenutu di nichel di 12-15%. Attraversu un prucessu simplice di immersione, un stratu di passivazione blu uniforme pò esse pruduttu cù una bona forza di legame. U trattamentu di sigillatura pò migliorà ulteriormente a resistenza à a corrosione è fà chì l'aspettu di u rivestimentu cambiessi in u culore di l'argentu-inox.