Novità di l'industria

Quandu u passivatore di zincu neru hè adupratu in a produzzione, u filmu di u pezzu hè grisgiu è nebbiosu, chì pò esse causatu da l'invecchiamentu di u liquidu chì emette luce

2021-03-18

In u prucessu di produzzione quandu adupremuPassivatore di zincu neru , qualchì volta u stratu di filmu di u pezzu di travagliu hè nebbiosu dopu a passivazione, chì ùn hè micca necessariamente dovutu à una scarsa qualità di placcatura di u pezzu, o à l'usu impropriu di l'agente di passivazione, ma pò esse l'invecchiamentu di u liquidu chì emette luce.

Postu chì l'usina di zincatura di Mr. Li hà un caricu di travagliu relativamente grande per a passivazione di u pezzu, a frequenza di rimpiazzamentu di a soluzione luminiscente prima di passivazione hè relativamente chjuca, è Mr. Li crede erroneamente chì u poveru effettu di a soluzione luminescente hè causatu da a poca concentrazione di acidu nitricu, allora basta à aghjunghje l'acidu nitricu. Ié, di conseguenza, un film di nebbia apparsu dopu chì u pezzu di travagliu hè statu passivatu. Tuttavia, Mr. Li hà trasfurmatu u bagnu di galvanizazione è u bagnu di passivazione, ma u stratu di film di u pezzu hè sempre nebbiosu. A causa di un ritardu seriu in a pruduzzione, u sgiò Li hà dumandatu in furia à l'ingegneri di Bigley di aiutà à risolve u prublema.

Dopu chì l'ingegneri Bigley si sò precipitati versu u situ, anu verificatu u prucessu di produzzione basatu annantu à l'esperienza di u campu è e caratteristiche di u pruduttuagente di passivazione di zincu neru di cromu trivalente.Dopu avè analizatu u bagnu di galvanizazione, a soluzione luminiscente è a soluzione di passivazione, anu trovu a soluzione luminescente A concentrazione di ioni di zincu hè troppu alta. Dopu avè rimpiazzatu u liquidu chì emette luce cù un novu, u fenomenu di u stratu di film nebbioso hè risoltu.

Per evità chì stu fenomenu di fallimentu si ripete, l'ingegnere di Bigley hà urdinatu à Mr. Li di rimpiazzà a soluzione luminescente in tempu durante u prucessu di produzzione, è a concentrazione di ioni di zincu in a soluzione luminescente ùn deve micca supera i 5g / L, altrimenti u film esse persu dopu chì u pezzu di travagliu hè passivatu. Cumpariscerà un culore nebbiosu.

Dunque, in u prucessu di produzzione di l'usu di l'agentu di passivazione di u zincu neru, duvemu ancu esse attenti à a qualità di a soluzione illuminante. In u prucessu produttivu, rinfurzà u mantenimentu è a gestione di a soluzione di zincatura, a soluzione di illuminazione è a soluzione di passivazione ponu evità efficacemente l'apparizione di pezzi. U fenomenu di u film di culore di nebbia riduce l'ocurrenza di fallimenti. Se site interessatu à l'agenti di passivazione di zincu neru, pudete desiderà cuntattà u serviziu di u cliente Bigley per uttene campioni gratuiti è informazioni tecniche dettagliate!

Se vulete sapè di più nantu à a galvanizazione, pudete verificà "Notizie di l'industria".