View as  
 
  • NI-811 hè l'ultima generazione di prucessu di precipitazione di nickel senza elettroliu à elevatu fosforu, ùn richiede micca l'usu di stabilizatori di piombu. Perchè hè senza piombu, stu sistema pò risponde à i requisiti ELV è e norme di l'industria automobilistica.
    Inoltre, l'usu di stu prucessu pò ancu risponde à i regolamenti WEEE è i requisiti ROHS di l'industria elettronica.

  • NI-809 hè l'ultima generazione di prucessu di deposizione di nickel senza piombu è senza cadmiu senza elettrolessu. Perchè hè senza piombu è senza cadmiu, stu sistema pò risponde à i regolamenti ELV di l'industria automobilistica.
    Inoltre, l'usu di stu prucessu pò ancu risponde à i regolamenti RAEE di l'industria elettronica.

  • U ramu, u nickel, u cromu è altri strati di galvanoplastia nantu à i ganci in acciaio inox ponu esse rimossi à tempu in cundizioni quasi neutrali, senza danni à i ganci, senza cromu è cianuru esavalente, è senza gas dannosi à u travagliu. Hè un novu pruduttu rispettu à l'ambiente

  • U prucessu Sn-830 di stagno puru affetta a coordinazione di i ioni di stagno in a soluzione di placcatura guasi neutra, risolvendu cusì u fenomenu di attaccamentu di picculi pezzi.
    Hè apposta cuncepitu per l'applicazione di placcatura in canna di pezzi di piccula dimensione, è pò ottene un stratu di placcatura di stagno puru lisciu è uniforme semi-lucente in una gamma assai larga di densità di corrente.

  • Sn-819 hè un prucessu di stagnatura basatu annantu à un sustratu di l'acidu metansulfonicu.
    U rivestimentu hè luminosu, adattu per a placcatura in rack è per a placcatura in canna.
    A saldabilità di u rivestimentu hè superiore.
    A soluzione di placcatura ùn currode micca u titaniu, a ceramica è u vetru.

  • Luminante di lega di zincu alcalinu nichel BZ-617 hè un prucessu di galvanizazione in lega di zincu alcalinu nichel pensatu per risponde à i bisogni di u mercatu finu à u 16% di cuntenutu in lega di nichel.
    Questa lega galvanizzata pò furnisce un eccellente aspettu resistente à a corrosione è una tolleranza à u trattamentu termicu post-passivazione.
    Pò furnisce una gamma cumpleta di rivestimenti, cumprese: culore smuntatu, smuntatu turchinu, smuntatu biancu è smuntatu neru.